ŚRODA FITNESS - SCHUDNIJ BEZ WIĘKSZYCH WYRZECZEŃ ! | KILKA PORAD

by - 13:07:00

Hej !

Trochę mnie tutaj nie było, ale mam nadzieję, że już wszystko wróci do normy i będę dodawać posty częściej. Szykują się zmiany na blogu - mam nadzieję , że przypadną Ci do gustu . 

Dzisiaj post w którym dowiesz się co robić, aby Twoje odchudzanie było skuteczniejsze. Jesteś ciekawa ? Zapraszam do dalszej części posta.

1. SŁODZENIE - mimo, że czytając to pomyślisz - chyba oszalałaś - postaraj się to zmienić. Poważnie. Ja też należałam do tych osób które nie wyobrażają sobie herbaty bez cukru. Ale w końcu zrobiłam krok . I co ? Trzymam się tego od dobrych 8 lat i teraz nie wyobrażam sobie słodzić jakiegokolwiek napoju . Spróbuj, nie pożałujesz !




2. ALKOHOL - najlepiej w ogóle byłoby go trzeba wykreślić , ale jeśli już musisz to rób to bardzo rzadko . Staraj się wybierać mało kaloryczne napoje. 

3. CIEMNE PIECZYWO - przerzuć się na ciemne pieczywo. To samo tyczy się również makaronów, ryżów i innych podobnych. Chleb z ziarnami słonecznika czy dyni jest bardzo dobry .

4. LEPIEJ MNIEJ . ALE CZĘŚCIEJ - lepiej zjeść 5 mniejszych posiłków w ciągu dnia niż trzy bardzo syte. Używaj do tego mniejszych talerzy. Będziesz czuć się lżej cały dzień. To mogę Ci zagwarantować. 

5. TABLICZKĘ CZEKOLADY ? NIE, DZIĘKUJĘ - nic drastycznie, na początku ustal sobie limit, np. dwa razy w tygodniu mogę sobie pozwolić na ciastko. Potem niech to będzie raz na tydzień, raz na dwa tygodnie, raz na miesiąc, aż zapomnisz , że byłam w tych słodkościach aż tak zakochana.




A Ty rezygnujesz z czegoś by czuć się lepiej ?

Do następnego !

You May Also Like

15 komentarze

  1. Staram się ograniczyć słodycze, ale nie jest łatwo, bo mój organizm ciągle dopomina się cukru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jem słodyczy od dłuższego czasu i sie świetnie z tym czuje:)
    bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z odstawienia czekolady nici, ale kostka gorzkiej czekolady 3-4 razy w tygodniu mi nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja musze oduczyć się słodzić. To moja bolączka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrezygnowałam ze smażonych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co zastąpiłam zwykły cukier ksylitolem. Ze słodyczami tak jest, że jak parę dni nie zjem nic słodkiego, to nie ciągnie mnie do nich..a jak już wpadnie się w nawyk codziennego przegryzania słodkości, to coraz bardziej do nich ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas staram się przestać słodzić herbatę, ale jakoś tak nie mogę się przestawić :)
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to czytam to wydaje się ze to takie proste :) Ale jak tu odmówić czekoladzie jak ona się na mnie patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada to u mnie najgorszy problem, rzucałam ją już milion razy i ciągle wraca, mimo że nie słodzę herbaty, to jem cukier w dżemie, w owocach suszonych, wszędzie on jest. Teraz znowu wróciłam do glutenu, co jest u mnie najgorszym błędem.

    OdpowiedzUsuń
  10. zrezygnuje ze słodzenia :) alkohol i tak nie dla mnie,ale czekolada never :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ze słodyczami jest u mnie najgorzej... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.Na pytania odpowiadam u siebie w komentarzach. Odwiedzam każdego komentującego moje posty.

INSTAGRAM