TRZY PROSTE ĆWICZENIA NA NOGI I POŚLADKI BEZ OBCIĄŻANIA KOLAN

by - 17:45:00

Hej !

Jeśli to czytasz to znak , że jesteś na dobrej drodze do tego aby mieć wymarzone pośladki. Dzisiaj przedstawię trzy ćwiczenia , które nie obciążają kolan i pozwolą Ci zawalczyć o swoje pośladki. 







1. UNOSZENIE BIODER - proste i bardzo efektowne ćwiczenie . Niby nic takiego , a jednak daje w kość. Pośladki jak i nogi wykonują mocną pracę przy tym ćwiczeniu.

Połóż się na macie. Górna partia ciała leży na macie. Nogi w kolanach ugięte. Spięte pośladki - unosimy biodra w górę. 

Ćwiczenie powtórz 15 razy w trzech seriach ( 3x15)


2. ODWODZENIE NOGI NA ZEWNĄTRZ - ćwiczenie przeznaczone głownie na przywodziciele długie, smukłe jak i wielkie. Przy okazji pracują pośladki.

Stań ze złączonymi nogami i ugnij lekko kolana. Wykonaj wymach nogi w bok. Wróć do pozycji wyjściowej, ALE  nie odkładaj nogi na parkiet. Noga cały czas w powietrzu.

Ćwiczenie powtórz 15 razy na nogę w trzech seriach ( 3x15 na każdą nogę)


3. FIRE HYDRANTS - ćwiczenie mocno angażujące uda i pośladki . 

Zrób klęk podparty. Dłonie znajdują się pod barkami . Zegnij nogę w kolanie i unieś do bogu ( pozycja pieska załatwiającego potrzebę fizjologiczną , oczywiście chodzi o jedyneczkę ;)  ).

Ćwiczenie powtórz 15 razy na nogę w trzech seriach ( 3x15 na każdą nogę)



Gotowa podjąć wyzwanie ?





Do następnego !



You May Also Like

14 komentarze

  1. Najlepsze są takie proste ćwiczenia, co nie szkodzą , tym bardziej jest szansa w nich wytrwać dłużej i doczekać się efektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie moge sie zmusić do ćwiczeń za to lubie biegać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza :) Jestem gotowa !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz figurę!:) Ostatnie ćwiczenie daje najszybsze efekty, dlatego je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgrabne masz nóżki, ja ćwiczę już 4 lata :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbuję te ćwiczenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie trafiłaś z tym postem, bo akurat mam kontuzję kolana i nie wiedziałam co ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie takich ćwiczeń potrzebuję, bo moje kolana normalnych nie wytrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę faktycznie proste i przyjemne, dzięki za podrzucenie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i można ćwiczyć, a widać że fajnie działają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna propozycja ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.Na pytania odpowiadam u siebie w komentarzach. Odwiedzam każdego komentującego moje posty.

INSTAGRAM