ĆWICZENIA NA POŚLADKI+KILKA RAD

by - 09:41:00

Pierwszy dzień wiosny już dzisiaj! Pewnie dla niejednej z Was jest to dzień w którym zaczynacie "nowe życie". O czym mówię- ano o ćwiczeniach. Dzisiaj na tapecie partia ciała, którą każda z Was chce mieć wysportowaną. A może się mylę?

Zanim wpadniecie w wir ćwiczeń i zaczniecie się katować, weźcie pod uwagę kilka rad, które pomogą Wam w wytrwaniu oraz otrzymaniu pożądanych efektów. Musicie pamiętać, że wszystko musi być robione z rozwagą.

1. Jedz zdrowo - wiosna to idealny czas na zmianę swoich nawyków jedzeniowych- nie mówię tutaj o dramatycznym ucinaniu kalorii czy jedzenia tylko tego co zdrowe. Harmonia we wszystkim być musi. Do sklepów czy na targi wjeżdża coraz więcej warzyw i owoców. Korzystaj z tego. Dodawaj do obiadów warzywa, rób sałatki owocowe.

2. Zrób sobie plan działania- to naprawdę jest dobry pomysł. Mając taki plan, pomoże on Ci się zorganizować. Najlepiej zrób taki plan, abyś mogła w nim wszystko odhaczać. Powiedzmy, że podejmujesz się czegoś w rodzaju miesięcznego wyzwania. Tak wiem, nic nadzwyczajnego, ale pozwoli Ci to monitorować swoje postępy.

3. Powiedz o swoim działaniu komuś bliskiemu- nic tak nie motywuje jak fakt, że komuś o tym powiedziałaś. Teraz już tak łatwo nie będziesz mogła się poddać. Będziesz bardziej zdyscyplinowana.

4. Pij wodę- nie lubisz pić samej wody? Spokojnie możesz dodać do niej cytrynę,limonkę,ogórka czy też miętę. Jest bardzo dużo kombinacji, które możesz wykorzystać.

5. Ogranicz słodycze- pisząc to nie mam na myśli całkowitego ich usunięcia,a przynajmniej nie przez pierwszy miesiąc. Jak to wygląda u mnie? Na coś słodkiego pozwalam sobie maksymalnie dwa razy w tygodniu. W zupełności to wystarcza. Jedz takie rzeczy nie później niż do godziny 16.

6. Nie katuj się ćwiczeniami !- nie pozwoli Ci to na szybsze efekty, a i jeszcze możesz sobie czymś takim zaszkodzić.

Rady mamy już za sobą. Teraz spokojnie możemy przejść do ćwiczeń. 

Na wstępie chciałabym Wam pokazać dwa filmiki, które znajdziecie na YOUTUBE. W momencie kiedy ćwiczyłam "z internetem", wykorzystywałam właśnie te dwa filmiki.

MEL B, którą wszyscy znają. Korzystałam z zestawu ćwiczeń który trwa 10 minut i bardzo mocno angażuje partie pośladków. Efekty są dosyć szybko zauważalne. Pamiętajcie tylko o dobrej technice. Warto na samym początku tylko oglądnąć te ćwiczenia- mowa tutaj o osobach, które nie miały styczności wcześniej ze sportem.

XHIT DAILY, trening na nogi oraz pośladki. Wpisując w wyszukiwarkę YOTUBE How to Get Legs Like a Victoria's Secret Angel Model, nie będziecie miały problemu z wyszukaniem ich. Program trwa 10 minut.

Na koniec chciałabym Wam przedstawić moje trzy ulubione ćwiczenia na tę partię ciała.

FIRE HYDRAINT - mocno angażuje mięśnie nóg oraz pośladków. Pozycja wyjściowa to klęk podparty. Nogę zgiętą w kolanie, unieś w bok.

QUADRUPED- klęk podparty. Noga zgięta w kolanie- unieś ją do góry. Powtórz na drugą stronę.

BRIDGE LIFT- proste ćwiczenie, ale spokojnie- czujemy, że je robimy. Połóż się na plecach. Rozstaw nóg na szerokość bioder.Unoś biodra do góry, w tym samym czasie spinaj mocno pośladki.

You May Also Like

51 komentarze

  1. Ja już przerzuciłam się na warzywa, ograniczam też słodycze, nabiał i gluten.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zacząć ćwiczyć swoje pośladki

    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam przysiady ze sztangą. :D Najlepsze! Martwy ciąg itd.

    OdpowiedzUsuń
  4. z planowania mam dwóję, ale Twój post, mam nadzieję, że da mi kopa do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę zerwać ze słodyczami i ćwiczyć częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerwanie ze słodyczami to ciężka sprawa :)

      Usuń
  6. Ćwiczę ćwiczę, ale na efekty trochę czekać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś ćwiczyłam z mel b, na razie muszę sobie odpuścić wysiłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, to szkoda, ale jak trzeba to trzeba :)

      Usuń
  8. Przede wszystkim zależy mi na zdrowiu wewnętrznym, nie na pięknie zewnętrznym - to już ten wiek, czy co? ;D Ładny poślad rzecz fajna, ale nie łudźmy się, piękniejsza raczej nie będę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D To mi humor tym komentarzem poprawiłaś :D

      Usuń
  9. Super, chętnie wypróbuję któreś z tych ćwiczeń :) Na razie w ruch idzie hula hop :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na swoje poslady nie narzekam ale na uda:( sa za masywne nie chcą spaść;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam trochę udzicha, ale szczerze za bardzo się tym nie przejmuję :)

      Usuń
  11. Kurczę, cieszę się, że akurat napisałaś tego posta. Parę rzeczy mnie ostatnio motywowało do ćwiczeń, a to koleżanka, a to zbliżające lato... wreszcie dziś się zezłościłam i pewnie też pod wpływem tego, że przeczytałam tego posta postanowiłam rozładować złość i zaczęłam ćwiczyć. Dzięki Wam, dobrodzieje. Oby tendencja się utrzymała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Btw jak jeszcze ćwiczyłam, chyba jesienią ostatnio, to też z Mel B. Bardzo przyjemne ćwiczenia, męczą, ale nie chce się zdychać jak po Chodakowskiej, są też mniej nudne, a sama Mel B bardziej przekonująca i naturalna. Te serie x10 minut też ćwiczyłam naprzemiennie z cardio. Dziś sobie puściłam cardio+pośladki+wewnętrzne partie ud (to od Ewy, ale cii). Jakiś plan mam, ale nie wiem jeszcze, jak go sobie rozpracować, żeby nie zrezygnować po tygodniu... Tym bardziej, że z dietą może być problem. Nie namówię rodzinki na warzywka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważnym punktem będzie różnorodność ćwiczeń i codzienna porcja motywacji. Oglądaj obrazki, czytaj teksty, a przede wszystkim określ swój cel :)

      Usuń
  13. Ćwiczę z Mel B i tańczę, nie ma nic lepszego niż odrobina ruchu z muzyką.
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie zmorą jest cellulit!!!! Chodzę pieszo, w pracy stoję, staram się jeść jak najzdrowiej i dupa!!! MuSZĘ ZACZĄĆ BIEGAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zaczęłam dziś robić przysiady, ale z chęcią skorzystam z Twoich rad :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny wpis i porady:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Dzisiaj był mój 3 dzień ćwiczeń i mam nadzieję, że do końca.. :D Główny cel to właśnie też poślady :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś przez miesiąc ćwiczyłam przysiady:) powiem szczerze że to dużo daje:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. niebo lepiej mi się to czyta wiedząc, że ide na siłownie jutro rano < 33

    ale zgadzam się z jendym punktem żeby komuś o tym powiedzieć co mamy w planach od razu inaczej się działa ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mel znam i lubię, ale zainteresowały mnie te ćwiczenia XHIT DAILY, moje nogi w sumie potrzebują kopniaka nawet bardziej niż tyłek, więc takie połączenie fajnie by się sprawdziło, muszę wypróbować! :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, szybko czas leci i efekty też są widoczne :)

      Usuń
  21. Ćwiczę 6 dni w tygodniu, najgorzej jest u mnie z piciem wody :) Bardzo przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post. Polecam Fit Lovers na Youtube ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.Na pytania odpowiadam u siebie w komentarzach. Odwiedzam każdego komentującego moje posty.

INSTAGRAM