MOJA AKTYWNOŚĆ | EFEKTY PO MIESIĄCU ĆWICZEŃ- SĄ CZY ICH NIE MA?

by - 12:21:00

Niecały miesiąc temu pisałam Wam o tym co aktualnie ćwiczę. Dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie efektów. 

Starałam się jeść zdrowo i trzymać pięciu posiłków dziennie. Warzywa, kurczak, indyk, kasza, ryż i owoce, były u mnie na porządku dziennym. Od czasu do czasu pozwalałam sobie na loda czy też pizzę. Nie obyło się również bez coli. Ale nie piłam jej często. W przeciągu miesiąca, sięgnęłam po nią maksymalnie trzy razy. Myślę, że to całkiem niezły wynik. Piłam też dużo koktajli. Przykładowy foodbook możecie zobaczyć TUTAJ

Jeśli chodzi o ćwiczenia, to tutaj się trochę działo. Główny nacisk położyłam na rower oraz bieganie. Jazda na rowerze trwała co najmniej godzinę, natomiast bieganie nie krócej niż 20 minut.
Bywały dni gdzie wykonywałam nawet trzy treningi w ciągu dnia. Wszystko w zależności od tego czy miałam ochotę czy nie.
Zdarzało się również ćwiczyć z Ewą Chodakowską.
Poniżej możecie zobaczyć screena z mojego endomondo


Z wyników jestem zadowolona. Udało mi się zrzucić 1,1 kg. Nieco mniej jestem zadowolona z efektów wizualnych

Wymiary z dnia 21.05.2016

WAGA 60,3 kg

UDO 57 cm
BRZUCH 80 cm
TALIA 67,5 cm
POŚLADKI 93 cm
KLATKA PIERSIOWA 90 cm


Wymiary z dnia 25.06.2016



WAGA 59,2 kg



UDO 54,5 cm
BRZUCH 78 cm
TALIA 66 cm
POŚLADKI 92 cm
KLATKA PIERSIOWA 88 cm

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia. Lewa strona to stan sprzed miesiąca, po prawej- z wczoraj.



You May Also Like

28 komentarze

  1. Podziwiam zapał, ja cały czas mówię, że zabiorę się za ćwiczenia..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Co za figura. Moim zdaniem wcale nie potrzebujesz tyle ćwiczyć. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem śliczą masz figurę. Dieta żadna nie potrzebna, tylko faktycznie trochę ćwiczeń dla wymodelowania sylwetki

    OdpowiedzUsuń
  4. Laska z ciebie, na obydwu fotkach wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę biustu.Ja też niedawno ćwiczyłam ale później dopadła mnie choroba i przestałam , będę musiała do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto powrócić, dużo frajdy jest przy tym :)

      Usuń
  6. Ja zupełnie się na tym nie znam, ale życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudowną figurę :), ja niestety nie mam zapału do ćwiczeń ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Trzeba próbować :)

      Usuń
  8. Ja muszę wrócić do ćwiczeń, bo trochę dałam sobie popalić i organizm zaczął minusie buntować. Czerwiec (z małymi wyjątkami) zrobiłam miesiącem lenia ;-)

    Wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja aktualnie mam takie dni :D Dziękuję :*

      Usuń
  9. Świetne efekty :) Chciałabym mieć tyle samozaparcia :< o ile zdrowe jedzenie uwielbiam (małe grzeszki tylko od czasu do czasu) to do ćwiczeń ciężko mi się zmusić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zebrać się do ćwiczeń jest najgorzej :)

      Usuń
  10. Na zdjęciach przed też wyglądasz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często przymierzam się do ćwiczen i rzadko brnę do konca. Gratulije wytrzymalosci. Ja obecnie stawiam na zdrowe odzywianie.
    Pozdrawiam. Super figura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe odżywianie jest w sumie najważniejsze :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.Na pytania odpowiadam u siebie w komentarzach. Odwiedzam każdego komentującego moje posty.

INSTAGRAM